Handelsbetingelser
Handelsbetingelser for Empelvic ApS
Empelvic ApS
Trelleborggade 14, 04tv
2150 Nordhavn
TLF: +45 26 75 01 76
CVR: 41352558
Betaling
Empelvic ApS modtager online betalinger med Visa/Dankort, Mastercard samt Mobilepay Online. Der kan også betales ved kontooverførsel. Du bedes angive ordrenummer ved overførsel.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Alle beløb på hjemmesiden www.empelvic.dk er inklusiv moms.
Priser på forsendelse: Privat til selvvalgt hjemmeadresse: 55 kr. Pakkeshop: 40 kr. Erhverv: 45 kr.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark – Kroner (DKK)
Empelvic ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder, dine data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Levering
Leveringstiden for din ordre er 2-4 hverdag. Empelvic ApS afsender varer med GLS. Private kunder kan vælge levering til selvvalgt adresse eller til nærmeste GLS pakkeshop. GLS vælger selv nærmeste udleveringssted. Til erhvervskunder leveres til adressen.
Du vil altid modtage et track and trace nr., så du kan følge din pakke. Dette genereres af GLS. GLS sender besked via SMS og/eller e-mail når de kender leveringstidspunkt.
Fortrydelsesret/Returnering
- Registrer din returpakke på dette link
- Herefter modtager du med det samme en email med en QR-kode (en stregkode), som du kan vise til ekspedienten i GLS pakkeshoppen direkte fra din smartphone, som så printer returlabel og sætter på pakken.
- Hvis du selv vil printe returlabel og sætte på pakken, kan du også dette, da der også sendes et print-selv returlabel til din email sammen med QR-koden.
- Når din returpakke er retur hos os, gennemgår vi den hurtigst muligt og får færdigbehandlet refunderingen indenfor 5 dage.
Forespørgsler om returnering til andre adresser eller pakkebokse accepterer vi ikke. Returpakker SKAL sendes til Fuglebækvej 4E, 2770 Kastrup
Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder, at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Empelvic ApS at vurdere varens stand.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Empelvic ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Empelvic ApS dækker omkostninger ved returnering i rimeligt omfang.
Ved returnering: Se under fortrydelsesret
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Klagemuligheder
Klager over produkter kan sendes til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu
Ved klage skal vores email adresse angives: kontakt@empelvic.dk samt hjemmesiden, du har købt varen på.