[vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][woodmart_title size=”extra-large” align=”left” woodmart_css_id=”5be441a753db5″ title=”Brugerbetingelser” title_width=”100″][vc_column_text text_larger=”no”]
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle køb hos Empelvic®. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og Empelvic®.
Priser og Betaling
Priser oplyst i vores e-shop er angivet inklusiv moms. Både privatpersoner og erhvervskunder kan handle med Empelvic®.
På e-shoppen kan du betale med: Dankort, Visa, Mastercard, MobilePay og bankoverførsel. Ved betaling med bankoverførsel er du ikke dækket af indsigelsesordningen.
Som betalingssystem benyttes PensoPay. Dine kreditkortoplysninger behandles fortroligt og krypteret.
Der tages ikke gebyr ved betaling på e-shoppen. Vi hæver først pengene på dit kort, når vi afsender varen. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Når du betaler med kreditkort over nettet, gælder der de samme betingelser, som når du ellers i hverdagen anvender betalingskort, jf. lov om betalingsmidler (se mere på www.betaling.dk). Når betalingen er gennemført, sender Empelvic® en e-mail til dig med en kvittering for købet. Kvitteringen indeholder et ordrenummer og et transaktions-ID, som skal anvendes i tilfælde af en ombytning eller reklamation. Husk derfor altid at gemme denne kvittering, gerne i elektronisk form.
Levering og leveringstid
Levering af varer fra Empelvic® anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen sker via GLS. Der er følgende muligheder for levering:
GLS ShopDelivery: 40 kr. GLS vælger selv udleveringssted. GLS PrivateDelivery: 55 kr. GLS BusinessDelivery:45 kr.
Varer afsendes hurtigst muligt efter afgivet bestilling. Levering sker indenfor 5 hverdage.
Track & Trace
Så snart varen er afleveret til GLS modtager du et track & trace nummer, så du kan følge din pakke. GLS udsender dette nummer. Vi kan ikke ændre din forsendelse når varen er afleveret.
Risikoen for varen
Risikoen for varer købt hos Empelvic® overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.
Dokumentation og vejledning
Med leverancen fra Empelvic® følger der en produktbeskrivelse og en brugervejledning til varen. Brugervejledning og videovejledning kan også findes på hjemmesiden www.Empelvic.dk
Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Empelvic®, skal påberåbes inden 8 dage efter modtagelse. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Skulle et produkt indenfor garantiperioden vise sig defekt som følge af produktionsfejl, ombytter vi naturligvis. Hvis ombytning ikke er muligt, får du dine penge retur.
Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 2 år efter, at du har fået varen leveret og omfatter ikke normal slitage efter korrekt brug af varen.
Ved reklamation send da det defekte produkt til os på nedenstående adresse med oplysning om defekten, samt følgende oplysninger:
- Dit fulde navn
- Adresse
- Email adresse og telefonnummer
- Dato for køb samt din ordrebekræftelse du modtog som kvittering for købet.
Fortrydelsesret
Fortryder du dit køb, kan du i op til 14 dage sende din vare i intakt emballage retur til os og få dine penge tilbage. Varen skal returneres i samme stand og mængde som leveret. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Returnerer du varen, så send os venligst en mail til kontakt@empelvic.dk med dit ordrenummer, navn og adresse samt kontonummer. Husk også at vedlægge samme information i pakken.
Ved salg til hospitaler og klinikker er der ingen fortrydelsesret.
OBS
Tryk og tastefejl kan forekomme.
Læs mere om dine rettigheder som forbruger på http://forbrugersikkerhed.dk
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]